להלן מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של discreet&hila ישמח לסייע לך באמצעות טלפון *6728, או בדוא\”ל: office@discreet-hila.co.il.

ביטול הזמנה באתר:

ניתן לבטל את העסקה שביצעת באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות הלקוחות – ימים א\’-ה\’ בין השעות 10:30-16:30

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר:

תוכלי לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שרכשת באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיע לידיך ותוך 7 ימים בסייל סוף עונה. פריטי עודפים – תוך 7 ימים. לא ניתן להחזיר פריטים באמצעות שליח או דואר, עליך להגיע לאחת מחנויות discreet&hila עם הפריט והחשבונית המקורית ותוכלי לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי לבחירתך.

במידה והתחרטת על הקנייה על אף שהפריט שקנית הגיע באופן תקין, הנך זכאית לזיכוי מלא על הקנייה בתוך 14 יום מרגע קבלתו, ו-7 ימים בסוף עונה למעט דמי המשלוח.

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:

בכדי שתוכלי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליך להשיב את המוצר discreet&hila בצירוף חשבונית מקורית, ובנוסף:

פריטי לבוש צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.

קבלת זיכוי על החזרת פריט:

תוכלי לקבל זיכוי של discreet&hila או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה. הזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים או 7 ימי עסקים בסוף עונה מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

ביטול עסקה על ידי discreet&hila:

הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ואו פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת.

בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך קשר שירות הלקוחות.

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של discreet&hila *6728 או בדוא\”ל office@discreet-hila.co.il

קניה מהנה

 

השאירי תגובה